Welkom

Welkom op deze site over onze huisdieren.

We vinden het leuk, dat je belangstelling hebt voor het wel en wee van onze huisgenootjes.

We wensen je veel plezier bij het lezen en bekijken van alle berichtjes en foto's / filmpjes.

Annerieke.


maandag 13 december 2010

6 Weken oud...

De hondjes zijn in hun zesde week allemaal voor het eerst naar buiten geweest. Ze voelden de ruimte om zich heen en durfden te rennen. De eerste keer vonden ze het superkoud. De tweede keer was het al leuker. 

Loekie werd vrijdag 6 weken. We willen graag zijn ontwikkeling goed volgen. Daarom vonden we het heel fijn, dat we zaterdag weer mochten gaan kijken. Er bleek in die twee weken wel wat veranderd te zijn.

Dat kleine rustige reutje, bleek zich ontwikkeld te hebben tot een pittig mannetje, dat nieuwsgierig was en zelfs soms dominant gedrag liet zien t.o.v. zijn broertjes en zusjes.

De puppies eten al steeds meer vast voedsel, maar vinden het nog heerlijk om bij moeder Spijkie verse melk te drinken.
Spijkie liet het wel toe, maar was er niet meer zo blij mee... 

We hadden een knuffeltje meegenomen, dat goed in de smaak viel bij de dametjes en heertjes. 
Kijk eens, dit heb ik gekregen!
Hier kan ik me wel mee vermaken!
Even poseren...
Kijk eens, hoe onschuldig ik ben....!



Ik pas nog steeds onder de tafel,
maar dat duurt niet lang meer...
Ik wil een goede indruk maken op mijn baasje,
want ik weet, dat hij ook graag leest!


Na al dit spelen werden ze wel moe en de een na de ander zocht een plek op om uit te rusten.
Lief hè!

Nog twee weken voordat hij bij ons komt wonen.
We kijken er naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten